# Testno poročilo **Ime:** Žiga Lukšič **Datum:** 1.10.2020 --- Testno poročilo je namenjeno prikazu sprejemljivega poročila študentom. Izdelava poročil je namenjena vadbi pisanja dokumentacije in uradnih poročil o projektih. Pri pisanju testnega poročila je prav tako pomembno, da pisec uporabi čim več orodij, ki jih uporabljamo v **Markdown** datotekah (končnica `.md`). Če uporabljamo **Visual Studio Code** si lahko pomagamo z ukazom `Markdown: Open Preview`, ki odpre nov zavihek s predogledom. Če uporabimo `Markdown: Open Preview to the Side` nam predogled odpre ob strani. Markdown format je pogost, zato je smiselno, da se študenti spoznajo z njim. Glavna prednost formata je preprosta sintaksa in dobra prilagodljivost na poljubno velikost prikaza. Pisanje v LaTeX-u je zamudno, pri Wordu pa majhna sprememba hitro pokvari preostanek dokumenta. | Urejevalnik | Končnica | Odločitev | | --- | --- | --- | | LaTeX | `.tex` | Preveč zamuden | | Word | `.doc` ali `.docx` | Prilagojen za drugačne naloge | | Raw | `.txt` | Težko berljiv | | Markdown | `.md` | Ravno pravšnji | ## Organizacija dela Priprava testnega poročila je bila samostojno delo s posvetom. Pri posvetu s profesorjem sva sklenila, da vam bodo poročila pomagala pri nadaljnjem delu. Profesor je prav tako pregledal in potrdil testno poročilo, katerega vsebino je napisal asistent. ## Komentarji in opombe Pisanje testnega poročila je preprosto, vendar zahteva nekaj kreativnosti. Največje težave sem imel pri izmišljanju primernih nalog. Ker sem rahlo pozabil osnove Markdown formata, sem si ponovno ogledal povezavo na [cheat sheet](https://www.markdownguide.org/cheat-sheet/). Testno poročilo se mi zdi zanimiv koncept, vendar bi lahko zajemalo še več primerov. # Ime naloge 1 **Navodilo:** Tukaj preprosto skopirajte navodilo naloge. Pri navodilih označite `kodo` s primernim oblikovanjem, da bo poročilo estetsko. Če navodila vsebujejo daljšo kodo, to prav tako oblikujte... ``` ... s primernim okoljem. ``` **Uspešnost reševanja:** - rešil `2/6` podnalog in dodatno nalogo - poskusil `3/6` podnalog, vendar nisem prišel do konca --- ## Ime podnaloge 1 **Navodilo:** Morda ima podnaloga še dodatno navodilo, to ni nič redkega na Tomo-tu. **Rešitev:** ``` def primer_resitve(n): print("V predogledu preverite, da je izpis pravilen!") print("Rešitve naj bodo vedno v večvrstičnem okolju.") return ``` Pri *podnalogi 1* nisem imel večjih težav, saj je zgolj prikaz oblikovanja. V vrstici 3 sem uporabil algoritem `opomni_studente`, ki smo ga jemali na predavanjih v sklopu uvoda. **Testi** Spodnji test prikazuje robni primer, saj problem ni dobro definiran za negativna števila (oz. se pretvarjamo da ni). ``` >>> primer_resitve(-1) V predogledu preverite, da je izpis pravilen! Rešitve naj bodo vedno v večvrstičnem okolju. ``` ``` >>> primer_resitve(100) V predogledu preverite, da je izpis pravilen! Rešitve naj bodo vedno v večvrstičnem okolju. ``` ``` >>> primer_resitve(200) V predogledu preverite, da je izpis pravilen! Rešitve naj bodo vedno v večvrstičnem okolju. ``` Naslednji test je zanimiv, ker sploh ni test za to podnalogo. Tega v splošnem ne priporočam. ``` >>> 1+15 16 ``` --- ## Ime podnaloge 2 **Navodilo:** Tudi ta podnaloga ima še nekaj navodil. **Komentar:** Te podnaloge nisem uspel rešiti. Glavni problem mi je predstavljalo pomanjkanje idej za izmišljevanje nalog. Zdi se, kot da bi jo lahko napisal, če bi uporabil nekaj podobnega [algoritmu za urejanje](https://en.wikipedia.org/wiki/Quicksort), vendar je prehod iz algoritmov na domišljijo precejšen. ... # Ime naloge 2 Nadaljujemo kot pri prejšnji nalogi ... # Kviz Kviza sicer pri testnem poročilu ni, kljub temu pa sem ga že v prvem poskusu rešil 72%. Potreboval sem še 4 poskuse, preden sem kviz uspešno rešil. Kviz se mi ni zdel preveč zahteven (na podlagi neobstoja), je pa dobro ogrevanje za začetek vaj. Med poletnimi počitnicami sem pozabil nekatere izraze, ki sem se jih s pomočjo kviza lažje spomnil. # Viri 1. Cone, M., Markdown Cheat Sheet, pridobljeno s [https://www.markdownguide.org/cheat-sheet/] https://www.markdownguide.org/cheat-sheet/), 30. 9. 2020. 2. Kozak, J. (1986) Podatkovne strukture in algoritmi, Ljubljana: DMFA 3. Munroe, R., Documents, pridobljeno s [https://xkcd.com/1459/](https://xkcd.com/1459/), 30. 9. 2020 4. Wikipedia, QuickSort, pridobljeno s [https://en.wikipedia.org/wiki/Quicksort]https://en.wikipedia.org/wiki/Quicksort), 30. 9. 2020.