Preskoči na glavno vsebino
 
To je arhiv spletne učilnice za leto 2021/22. Aktualna spletna učilnica je na naslovu https://ucilnica.fmf.uni-lj.si
Učilnica 21/22
  • Slovenščina ‎(sl)‎
    English ‎(en)‎ Slovenščina ‎(sl)‎
  • Trenutno uporabljate gostujoči dostop (Prijavite se)

Programiranje 3

  1. Domov
  2. Predmeti
  3. Praktična matematika
  4. 3. letnik
  5. PROG3
  6. Predstavitve in vaje študentov
  7. Unity

Unity

Unity

    • UnityUnity
      • Gamemode.png
      • KODA.png
      • NALOGE.txtNALOGE.txt
      • objektOsnove.png
      • Osnova.png
      • OSNOVE UNITY.pptxOSNOVE UNITY.pptx
      • prvi projekt.png
      • scripta.png
      • UNITY.png
      • ustvarimo objekt.png
      • Zaºetek.png
◄ LINQ
LiveShare - opis in navodila ►
Preskoči Navigacija
Navigacija
  • Domov

    • Strani spletnega mesta

      • Oznake

      • Koledar

    • Predmeti

      • Praktična matematika

        • 1. letnik

        • 2. letnik

        • 3. letnik

          • FP

          • MM (PRA)

          • MEH

          • NUM2 (PRA)

          • OPT

          • PDE (PRA)

          • PB1

          • PU

          • PROG3

            • Programiranje 3

            • Seminarska naloga

            • Predstavitve in vaje študentov

              • DatotekaSnippet

              • DatotekaSnippets v Visual Studio

              • DatotekaIzjeme

              • DatotekaIzjeme predstavitev

              • MapaGit-in-GitHub-prirocnik-in-vaje

              • MapaTypeSafety

              • MapaBitmap

              • MapaGoTo Switch

              • MapaWebClient

              • DatotekaRegularni izrazi

              • DatotekaJAGGED ARRAY

              • MapajaggedArray vaje

              • Mapapredstavitev struct

              • MapaDebugging

              • MapaRisanje v C#

              • MapaAnimacije v C#

              • DatotekaArraySort

              • DatotekaArraySort vaje

              • MapaSlovarji v C#

              • MapaLambda

              • MapaLINQ

              • MapaUnity

            • Gradiva

            • Uvod v C#

            • C# - nizi, tabele, metode ...

            • Generični tipi, osnove OOP

            • OOP I

            • GUV I

            • GUV - "igre"

            • CSHARP + Baze podatkov

          • RAČ1

          • RAČ2

        • ŠTUD (PRA)

      • Matematika

      • Finančna matematika

      • Pedagoška matematika

      • IŠRM

      • Fizika

      • Aplikativna fizika

      • Fizikalna merilna tehnika

      • Zunanji predmeti

      • Razno

Trenutno uporabljate gostujoči dostop (Prijavite se)
PROG3
  • Slovenščina ‎(sl)‎
    • English ‎(en)‎
    • Slovenščina ‎(sl)‎
Povzetek hrambe podatkov
Pridobi mobilno aplikacijo