Vaje 23 (želvja grafika in rekurzija) (J)

Rok za oddajo: četrtek, 21 april 2022, 20:00 PM

Tokrat bomo nadaljevali z želvjo grafiko, glavni fokus današnjih vaj pa bo utrjevanje znanja rekurzije. Reševali bomo naloge iz datotek Naloge - Želva in rekurzija 1 (te ste na hitro spoznali že prejšnji teden) ter Naloge - Želva in rekurzija 2.

Dodatno bo vsak z uporabo želvje grafike narisal poljubno sliko, s katero bo sodeloval na tekmovanju slik. Avtorji 5 najbolje uvrščenih slik (tistih, ki jim boste namenili največ glasov) bodo prejeli Jollyja.


Da so vaje opravljene, moraš

  • Imeti narisano sliko, s katero boš sodeloval na tekmovanju
  • Iz sklopa Naloge - Želva in rekurzija 1 vsaj dve nalogi (skupaj s prejšnjimi vajami morate imeti v tem sklopu rešene vsaj tri naloge)
  • Iz vsake polovice nalog (1 - 6, 7 - 12) iz sklopa Naloge - Želva in rekurzija 2 rešiti vsaj dve nalogi (torej skupaj vsaj 4 naloge).

Poročilo naj vsebuje:

  • Sliko "za tekmovanje" 
  • 5 - 10 stavkov o tem, kaj ste se naučili na današnjih vajah, kako so vam bile vaje všeč (če vam niso bile, mirno napišite - to ne vpliva na to, ali je naloga sprejeta ali ne - no, prej se utegne zgoditi, da bomo kakšno napako "spregledali", če vam vaje niso bile všeč in napišete zakaj ne!), ...
  • Poročilo o tem, katere naloge ste rešili pravilno ... (usklajeno z ZIP datoteko)
  • Poročilo o tem, katerih nalog niste znali rešiti in česa ne razumete
  • Poročilo o tistih nalogah, ki ste jih sicer rešili, a menite, da ni nujno vaša rešitev pravilna oziroma kompletna. Seveda napišite, zakaj to menite! 
  • ZIP datoteko Priimek_V23.zip (ali 7z ali rar), ki vsebuje imenik Priimek_V23. Ta naj vsebuje datoteke Priimek_V23_N.py, kjer je N številka naloge in vsebuje kodo, ki reši nalogo N ter Priimek_V23_N.png, kjer je zajeta slika, ki jo nariše program. Na Priimek_V23_0.py je torej tekmovalni program, na Priimek_V23_N.png pa "tekmovalna" slika.
  • Napiši tudi, katera naloga ti je bila:
    • najbolj zanimiva
    • najmanj zanimiva
    • najtežja
    • najlažja