V_21 (soba pobega II) (J)
Rešite sobo pobegov, ki se nahaja v datoteki pobeg_datoteke.zip. Svojo pot začnete pri vhodu (vhod.pdf).
Da opravite vaje, morate rešiti vsaj 5 nalog. Če v celoti rešite sobo, dodatno komentirate naloge (glej spodaj) in je vaša koda lepo komentirana, dobite jollyja. Zgolj odkritje ustreznih gesel ni dovolj za opravljene vaje. Do gesla vas mora pripeljati lastna programska koda. (Izmenjava idej in medsebojna pomoč je seveda dovoljena, a koda mora priti izpod vaših prstov!)
Ko boste zaključili,
v okence na spletni učilnici napišite, katere naloge ste reševali.
Kratko komentirajte njihovo težavnost. Vsekakor so dodatni komentarji (o
kateremkoli vidiku nalog) dobrodošli. Oddajte tudi zip datoteko z vsemi programskimi kodami,
ki ste jih uporabljali za reševanje nalog in datoteko (ImePriimek.txt) z
vsemi gesli, ki ste jih našli.
Vaše kode naj vsebujejo primerno mero komentarjev. Komentarji naj razložijo predvsem idejo algoritma, zakaj je nek del kode potreben ter kako del kode deluje (če to ni dovolj očitno).
Primer nepotrebnega komentarja:
stevec += 1 # spremenljivko stevec povecamo za 1
Primer dobrega komentarja:
# pregledamo elemente celotne tabele in stejemo vse sosednje kamne, ki so iste barve.
... (koda) ...
Navadno lahko preglednost kode precej izboljšamo, že če spremenljivke, ki jih uporabljamo, smiselno poimenujemo, na primer raje "vsota_prastevil" kot pa "x".
- 31 March 2022, 11:13 AM