Naloge - želvja grafika risanje

  1. Nariši inicialke - vnaprej poljubno izbrane (svoje, moje, ...)
    Inicialke

  2. Sestavi funkcijo, ki nariše hišo dane velikosti. S parametrom določimo dolžino stranice kvadrata. Streha naj bo pod kotom 45 stopinj.

    >>> hisa(zelvak, 100)
  3. Nariši vsaj tri tipe "praznih" usmerjevalnih puščic, kot so npr. 

    puscica1

  4. Nariši vsaj tri različne obarvane puščice, kot so npr. 

        
  5. Sestavi funkcijo nKotnik(zelvak, n, d, barva), ki nariše pravilni n-kotnik s stranico dolžine d. Če so parametri napačni, naj sproži napako. Če je barva enaka None, naj n-kotnik ne bo pobarvan (torej naj ima prazno notranjost, kar ni isto, kot če ima notranjost pobarvano belo). Kako pobarvamo notranjost, si oglej v dokumentaciji razreda Turtle na spletu!

    >>> nKotnik(jaka, 7, 70, None)

    >>> nKotnik(jaka, 12, 40, 'red')

  6. Sestavi funkcijo, ki nariše pobarvano hišo dane velikosti. Poleg velikosti dobiš za parametra dve barvi (za fasado in za streho).

    >>> pobarvanaHisa(zelvak, 100, 'yellow', 'red')

  7. Sestavi funkcijo, ki nariše več različnih hiš. Število hiš naj bo določeno s parametrom, vse ostalo (položaj hiše, velikost hiše, obe barvi) pa izbiraj naključno.

    >>> vecHis(zelvak, 10)

  8. Ustvari Želvjo sliko, kjer uporabiš le črte (lahko vse črne ali uporabiš barve). Nekaj idej:
      

  9. Z želvo nariši sliko, kjer določene ploskve obarvaš. Nekaj idej:

      

  10. Nariši vsaj tri različne tipe okrašenih puščic. Če nimaš idej:

    Puiscice

  11. Sestavi funkcijo, ki nariše oglato spiralo. Risati začnemo v sredini. Prva črta ima dolžino 10, vsaka naslednja pa je za 10 daljša od prejšnje. Za parameter dobimo število črt.

    >>> spirala(zelva, 20)

  12. Sestavi funkcijo, ki za dani niz, sestavljen iz črk u, d, l, r nariše ustrezno pot, ki jo prehodi želvica. Črke v angleščini pomenijo up, down, left in right (gor, dol, levo, desno). Želvica gre na sprehod iz točke (200, 200). Za vsak korak nariši črto iz trenutne točke v ustrezno smer. Tudi dolžino črte funkcija dobi za parameter.

    >>> zelva(jaka, 'ururullldldr', 40)

  13. Sestavi funkcijo, ki z lomljeno črto nariše približek n-krat zavite spirale na k krakih. Središče spirale naj bo v sredini okna. Spirala naj bo toliko raztegnjena, da bo najbolj desna točka blizu desnega roba okna.

    >>> spirala(zelva, 3, 4)
    >>> spirala(zelva, 4, 7)
    >>> spirala(zelva, 7, 50)


  14. Sestavi funkcijo, ki nariše n-krako zvezdo. Središče zvezde naj bo v sredini okna. Točke naj bodo od središča izmenično oddaljene r1 in r2.

    >>> zvezda(zelva, 5, 60, 180)
    >>> zvezda(zelva, 17, 1350, 180)
    >>> zvezda(zelva, 7, -90, 180)



  15. Sestavi funkcijo heksa(zelvak, str), ki nariše šestkotnik s stranico str. Nato nariši

Last modified: Tuesday, 7 April 2020, 9:48 AM