Vaje 23 (želvja grafika in rekurzija) (J)
Due: Thursday, 21 April 2022, 8:00 PM
Tokrat bomo nadaljevali z želvjo grafiko, glavni fokus današnjih vaj pa bo utrjevanje znanja rekurzije. Reševali bomo naloge iz datotek Naloge - Želva in rekurzija 1 (te ste na hitro spoznali že prejšnji teden) ter Naloge - Želva in rekurzija 2.
Dodatno bo vsak z uporabo želvje grafike narisal poljubno sliko, s katero bo sodeloval na tekmovanju slik. Avtorji 5 najbolje uvrščenih slik (tistih, ki jim boste namenili največ glasov) bodo prejeli Jollyja.
Da so vaje opravljene, moraš
- Imeti narisano sliko, s katero boš sodeloval na tekmovanju
- Iz sklopa Naloge - Želva in rekurzija 1 vsaj dve nalogi (skupaj s prejšnjimi vajami morate imeti v tem sklopu rešene vsaj tri naloge)
- Iz vsake polovice nalog (1 - 6, 7 - 12) iz sklopa Naloge - Želva in rekurzija 2 rešiti vsaj dve nalogi (torej skupaj vsaj 4 naloge).
Poročilo naj vsebuje:
- Sliko "za tekmovanje"
- 5 - 10 stavkov o tem, kaj ste se naučili na današnjih vajah, kako so vam bile vaje všeč (če vam niso bile, mirno napišite - to ne vpliva na to, ali je naloga sprejeta ali ne - no, prej se utegne zgoditi, da bomo kakšno napako "spregledali",
če vam vaje niso bile všeč in napišete zakaj ne!), ...
- Poročilo o tem, katere naloge ste rešili pravilno ... (usklajeno z ZIP datoteko)
- Poročilo o tem, katerih nalog niste znali rešiti in česa ne razumete
- Poročilo o tistih nalogah, ki ste jih sicer rešili, a menite, da ni nujno vaša rešitev pravilna oziroma kompletna. Seveda napišite, zakaj to menite!
- ZIP datoteko Priimek_V23.zip (ali 7z ali rar), ki vsebuje imenik Priimek_V23. Ta naj vsebuje datoteke Priimek_V23_N.py, kjer je N številka naloge in vsebuje kodo, ki reši nalogo N ter Priimek_V23_N.png, kjer je zajeta slika, ki jo nariše program. Na Priimek_V23_0.py je torej tekmovalni program, na Priimek_V23_N.png pa "tekmovalna" slika.
- Napiši tudi, katera naloga ti je bila:
- najbolj zanimiva
- najmanj zanimiva
- najtežja
- najlažja