V_04 (funkcije) (J)
Rok za oddajo: torek, 9 november 2021, 10:00 AM
Vaje bodo potekale z reševanjem nalog v spletni storitvi Projekt Tomo.
Da so vaje opravljene, morate biti na vajah in morate imeti v sklopu:
- imeti v sklopih Osnove funkcij in Funkcije II skupaj opravljenih (torej morajo imeti zelen krogec) vsaj ducat podnalog, ki morajo biti iz vsaj N različnih nalog iz Osnove funkcij in vsaj M različnih nalog iz Funkcije II. Tu je N najmanjše sestavljeno število, M pa najmanjše ne-sodo praštevilo.
- Koliko podnalog ste rešili v sklopu vaj (na FMF) in koliko še doma?
Nekatere podnaloge v sklopu Funkcije II štejejo dvojno:
- N-kotnik - 2. podnaloga
- Povprečja - 2. podnaloga
- Delamo s števili II - 3. podnaloga
Do roka morate oddati poročilo o vajah. To poročilo naj vsebuje:
- V nekaj stavkih odgovorite na vprašanja: Kaj ste se novega naučili? Kaj vam je bilo na vajah všeč? Kakšna se vam zdi težavnost nalog? Katera naloga je bila najtežja in zakaj? Je bila kakšna naloga posebej zanimiva in zakaj? Imate kak predlog, kako bi vaje še izboljšali?
- Sliko semaforjev uspešnosti reševanja. Torej za vsak sklop sliko, podobni slikam v vzorcu spodaj (seveda morate imeti precej več zelenih krogcev ;-) )
Pazi na rok oddaje poročila! Rok je 9. 11. ob 10:00
Naloga vam lahko prinese tudi dodatnega Jollya. V ta namen morate:
- skrbno napisati poročilo
- Rešiti vse naloge, z izjemo dveh iz obeh sklopov ( v vsakem sklopu je lahko ena naloga, ki nima rešenih vseh podnalog)
- Poslati vsaj eno kazalo za posnetke predavanj na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si (tu le napišite, koliko kazal ste poslali na e-pošto)
---------------------------- Kako je videti poročilo (ki ne kandidira za Jollya) / oblikovno!! ne vsebinsko!!! / ---------------------------------------
Na vajah sem se naučil kako v Pythonu definirati funkcijo in kako napisati dober dokumentacijski niz. Dokumentacijski nizi so zelo pomembni, saj z njihovo pomočjo uporabnik funkcije hitro ugotovi, kaj funkcija dela in kakšne argumente prejme. Všeč mi je bilo, da so težje naloge štele več točk, kar mi je predstavljalo poseben izziv. Najtežja naloga je bila 2. podnaloga pri nalogi N-kotnik, saj sem že pozabil, kako se računa ploščina. Posebej zanimiva je bila 3. podnaloga pri nalogi Mirko in Slavko, saj sem se naučil meriti čas. Vaje bi mi bile še bolj všeč, če bi reševali več Parsonsovih problemov.
