Naloge - želvja grafika risanje
- Nariši inicialke - vnaprej poljubno izbrane (svoje, moje, ...)

- Sestavi funkcijo, ki nariše hišo dane velikosti. S parametrom določimo dolžino stranice kvadrata. Streha naj bo pod kotom 45 stopinj.
>>> hisa(zelvak, 100) - Nariši vsaj tri tipe "praznih" usmerjevalnih puščic, kot so npr.


- Nariši vsaj tri različne obarvane puščice, kot so npr.

-
Sestavi funkcijo nKotnik(zelvak, n, d, barva), ki nariše pravilni n-kotnik s stranico dolžine d. Če so parametri napačni, naj sproži napako. Če je barva enaka None, naj n-kotnik ne bo pobarvan (torej naj ima prazno notranjost, kar ni isto, kot če ima notranjost pobarvano belo). Kako pobarvamo notranjost, si oglej v dokumentaciji razreda Turtle na spletu!
>>> nKotnik(jaka, 7, 70, None)
>>> nKotnik(jaka, 12, 40, 'red')
-
Sestavi funkcijo, ki nariše pobarvano hišo dane velikosti. Poleg velikosti dobiš za parametra dve barvi (za fasado in za streho).
>>> pobarvanaHisa(zelvak, 100, 'yellow', 'red')
-
Sestavi funkcijo, ki nariše več različnih hiš. Število hiš naj bo določeno s parametrom, vse ostalo (položaj hiše, velikost hiše, obe barvi) pa izbiraj naključno.
>>> vecHis(zelvak, 10)
-
Ustvari Želvjo sliko, kjer uporabiš le črte (lahko vse črne ali uporabiš barve). Nekaj idej:

- Z želvo nariši sliko, kjer določene ploskve obarvaš. Nekaj idej:

- Nariši vsaj tri različne tipe okrašenih puščic. Če nimaš idej:

-
Sestavi funkcijo, ki nariše oglato spiralo. Risati začnemo v sredini. Prva črta ima dolžino 10, vsaka naslednja pa je za 10 daljša od prejšnje. Za parameter dobimo število črt.
>>> spirala(zelva, 20)
-
Sestavi funkcijo, ki za dani niz, sestavljen iz črk u, d, l, r nariše ustrezno pot, ki jo prehodi želvica. Črke v angleščini pomenijo up, down, left in right (gor, dol, levo, desno). Želvica gre na sprehod iz točke (200, 200). Za vsak korak nariši črto iz trenutne točke v ustrezno smer. Tudi dolžino črte funkcija dobi za parameter.
>>> zelva(jaka, 'ururullldldr', 40)
-
Sestavi funkcijo, ki z lomljeno črto nariše približek n-krat zavite spirale na k krakih. Središče spirale naj bo v sredini okna. Spirala naj bo toliko raztegnjena, da bo najbolj desna točka blizu desnega roba okna.
>>> spirala(zelva, 3, 4)>>> spirala(zelva, 4, 7)>>> spirala(zelva, 7, 50) -
Sestavi funkcijo, ki nariše n-krako zvezdo. Središče zvezde naj bo v sredini okna. Točke naj bodo od središča izmenično oddaljene r1 in r2.
>>> zvezda(zelva, 5, 60, 180)>>> zvezda(zelva, 17, 1350, 180)>>> zvezda(zelva, 7, -90, 180) - Sestavi funkcijo heksa(zelvak, str), ki nariše šestkotnik s stranico str. Nato nariši
