Naloge - Želva in rekurzija II

Rekurzivne krivulje in liki 2

Naslednjih 5 nalog zahteva, da narišete različne krivulje stopnje n. Na prosojnicah in na spodnji sliki je naveden program v jeziku LOGO. Prej lahko pogledaš, kako se izvaja program v LOGU tako, da kodo vneseš v spletni tolmač za logo, recimo tule:  https://www.calormen.com/jslogo/  (Namig: s TO definiramo funkcijo. Potem jo morate še poklicati, recimo s Pean 6 90 10.  Kako pobrišeš zaslon v logu pa malo poglej zglede na spletni strani)

  1. Nariši Peanovo krivuljoLOGO curves.
  2. Nariši Wirthovo krivuljo.
  3. Nariši zmajnico.
  4. Nariši Knuthovo krivuljo.
  5. Nariši krivuljo Sierpinskega.

  6. Pobarvaj trikotnik Sierpinskega. Recimo tako, da imaš dodatni parameter seznam dolžine n-1, ki vsebuje barve izrezanih trikotnikov (torej barva[i] določa barvo, ki jo imajo izrezani trikotniki na ustreznem nivoju).

    >>> pobarvaniTrikotniki(zelvak, 3, 300, ['yellow', 'red', 'green'])

  7. Nariši preprogo Sierpinskega. Zaporedne stopnje so prikazane tukaj:




    Več o tem pa si lahko ogledaš tukaj.
  8. Nariši tak vzorec:

  9. Nariši fraktalno drevo 



  10. Nariši Kochovo snežinko:





  11. Sestavi funkcijo, ki zna risati take like. Na sliki so liki stopnje 0, 1, 2 in 3





  12. Nariši lik (ta je stopnje 4)



    Tu so zaporedoma liki stopnje 0, 1, 2 in 3



      

    Na tej sliki vidiš razmerja!

Last modified: Thursday, 14 April 2022, 6:23 AM